Tartalom:
III) Kosár megnyitása
IV) Kosár
VI) Megrendelés visszaigazolása
I) Termék kiválasztása:
I.1. Válasszon a kezdő oldalon megjelenő kategóriák, utána alkategóriák közül.
I.2. vagy használja a kategória gyorskeresőt illetve a szövegkeresőt.
Tipp:A szövegkeresőben tud termékre, szövegrészletre, cikkszámra keresni.
Az oldaltérképünket itt találja.
I.3 A megjelenő termékek közül válassza ki az önnek tetsző terméket, a képre vagy a részletek gombra való kattintással.
Tipp: Gyors vásárlás is lehetséges a mennyiség kiválasztása után a kosárra való kattintással.
I.4 A termékoldalon, tájékozódhat a termék jellemzőiről, kiválaszthatja az önnek tetsző szint, vagy típust és további kiegészítő terméket adhat hozzá a kosáraház.
Tipp: A felszereléssel kapcsolatban bővebb információ itt.
II) Termék kosárba helyezése:
Miután a termékkártyán kiválasztotta a mennyiséget, típust, kiegészítő termékeket utána kattintson a "kosárba rakom" gombra, amivel behelyezi a terméket a kosárba.
Tipp: Ha nem biztos benne, hogy megvásárolja a terméket akkor is érdemes a kosárba helyezni, mert a kosárban még bármit tud változtatni.
III) Kosár megnyitása:
Miután befejezte a vásárlást, a lap tetején a kosár ikonra kattintva juthat el a kosárhoz.
IV) Kosár:
A kosárban tudja véglegesíteni a megvásárolni kívánt termékek listáját és mennyiségi egységét.
Tipp: Ha változtatott a termék mennyiségén kattintson bármelyik üres részre a pénztár felületén, az új mennyiség és összár autómatikusan frissülni fog.
Miután mindent beállított:
- tovább folytathatja a vásárlást
- tovább mehet a pénztárhoz
V) Pénztár:
V.1 Bejelentkezés
Regisztrált felhasználóink itt betudnak lépni a fiókjukba, és tovább folytathatják a fizetést
Új vásárlóként:
- Regisztrálhat (így későbbiekben, gyorsabban tud majd vásárolni, továbbá nyomon tudja követni a megrendelését.)
- Vásárolhat regisztráció nélkül
V.2 Adatok megadása
Kérjük adjon meg minden adatot.
Tipp: Ellenőrizze az adatok helyességét, hiszen csak a helyes információk ismeretében tudunk jó számlát kiállítani és bármilyen probléma esetén fel tudjuk venni önnel a kapcsolatot.
Itt feliratkozhat hírlevelünkre. Nálunk nem kell attól tartson, hogy teli szemeteljük postaládáját. Mi csak havonta egyszer küldünk hírlevelet az aktuális akciónkról és újdonságainkról.
V.3 Szállítási mód
Itt a kitöltött adatok alapján automatikusan megjelenik, hogy ön melyik szállítási formát választhatja.
További szállítási információk itt.
V.4 Fizetési mód
Négy fizetési forma közül választhat:
- Utánvétellel: Ha az átvételkor szeretne készpénzzel vagy bankkártyával fizetni a futárnál. (Az utánvételnek van egy egyszeri bruttó 490 Ft-os többlet költsége.
- Banki átutalással: Fontos! A vásárlásról fog kapni egy automata visszaigazoló emailt, ami azt jelenti, hogy a rendszer fogadta a rendelését, utána pedig fog kapni egy következő visszaigazoló emailt, amit munkatársunk küld. Ezt az emailt mindig várja meg mielőtt teljesítené az átutalást.
- Bankkártyás fizetéssel a CIB Bank online felületén (TIPP: A banki átutalás és a bankkártyás fizetetés nem jár többlet költséggel, így ha ezeket a fizetési módokat választja, akkor 490 Ft-ot spórolhat.)
- Készpénzzel vagy bankkártyával személyesen az OVILL Villamossági Webáruház boltjában (A bolt címe: 2051 Biatorbágy, Gábor Áron utca 42.)
V.5 Rendelés összesítése
Itt ismételten leellenőrizheti, hogy minden adat megfelelő-e az ön számára, továbbá adhat megjegyzést (pl.: olyan információt, ami megkönnyítheti a szállítást).
Utána, ahhoz, hogy el tudja küldeni megrendelését, be kell pipálja, hogy elfogadja-e az általános szerződési feltételeinket.
Fontos! Mielőtt vásárolna, mindig tájékozódjon az általános szerződési feltételeinkről!
Végezetül nyomja meg a megrendelés gombot.
VI) Megrendelés visszaigazolása
Kettő darab visszaigazoló emailt fog kapni a megadott email címére:
- Az első, egy automata email, hogy a rendszer fogadta a megrendelését. Fontos: Ez még nem minősül az ön ajánlata elfogadásának, így kérjük még átutalást ne kezdeményezen.
Ha bármilyen hibát észlel az adataiban, vagy a megadott rendelésben, vagy ha 24 órán belül nem kapná meg az automatikus emailt, abban az esetben vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Bővebb információ itt
- A második emailt, az Ovill munkatársa küldi meg az ön számára, miután mindent leellenőrzött a rendeléssel kapcsolatban, továbbá minden fontos információt visszaigazol. (szállítás-, felszerelés időpontja stb.)
Fontos: Ha a visszaigazoló emailben megadott szállítási határidőt, árat, felszerelési időpontot nem fogadja el, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Bővebb információ itt.